170313

Ännu en grå dag i livet.
 
I helgen var solen framme, det var härligt. Bella fyllde år, vi åt tårta och bråkade med Theo. 
 
Idag är jag trött. 
 
Imorgon ska jag vara lite piggare. Tänkte både rida och springa en kort runda ikväll efter jobbet. Bidra till lite energi! Sen ska vi laga lax. Men annars är denna dagen sådär.
 
Veckans (önske)planer är:
 
Laga god mat till lunch: lax
Handla inför veckan: köttfärs till bra pris och tacogrejer, gissa veckans meny utöver lax?
Träna: ska ge mig på en långtur i helgen, 1mil i Pålsjö, nice! Plus ett intervallpass som uteblev förra veckan.
Hälsa på Carin och Joakim och nya tillskottet i familjen; Ludvig.
Leka med Theo.
Storstäda lägenheten, tvätta och rensa ut skit, till helgen. Älskar att ha det clean runt mig. 
Bjuda in A-C på fika så hon får se vår lgh, finally.
Åka till Kullaberg på utflykt. 
Gå på typ 100 möten/utbildningar i veckan... och behöver söka fler jobb...
Vill gå och se Skönheten och Odjuret på bio!! 
Hade velat fixa naglarna. Och sola, hade varit så himla nice att sola. 
Vara pigg och frisk och sånt. Inte bli sjuk. Vakna tidigt och inte dö varje morgon. 
 
 
Längtar till lönen kommer. Är så pank man kan bli just nu.
När lönen kommer finns det så mycket jag vill göra.
 
1. Åka iväg - weekend var som hade varit trevligt.
2. Gå ut och äta typ i Köpenhamn.
3. Köpa mig nya jeans - ett par skinn och ett par levis.
4. Boka långresa. Som om det kommer hända...
5. Köpa roliga ansiktsprodukter, hade velat ha någon härlig ansiktsmask. Plus testa typ BUS.
 
 
Jag är så trött. Alltså typ min kropp orkar inte. Men det är bara att leva för helgen. Ha det. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0