Snart är mars över

Det finns mycket jag tycker illa om. Här är en lista på saker jag avskyr just nu:
 
  • Semester - har frågat om att få ledigt ett par dagar i maj men det dröjer så jävla länge innan man får svar ... liksom sorry jag frågar aldrig om ledigt så fucking bara GE MIG ledigt för I HELVETE! I deserve it.
  • Ny mascara... kan aldrig få rätt på den när det är massa kladd på borsten.....
  • Jobbsökande - världen är så FUCKING orättvis. Jag kämpar och kämpar och får noll repons pga 1 inga kontakter 2 ingen erfarenhet 3 kan inte jobba gratis 4 får ingen erfarenhet om jag inte får ett jobb och så går det runt..... Hatar alla.
  • Att jag är fucking bäst - jag lär mig snabbt, gör 99/100 rätt, är effektiv och nogrann och tar alltid ansvar oavsett vad det gäller och ändå sitter jag är och rullar tummarna. Snacka om resurser som bara dammar. Jag har SERIÖST blivit dum i huvudet under mitt år här, även om jag lärt mig en jävla massa också.... Antar att huvudet måste anpassa relevant kunskap....
  • Att jag hatar allt. Att allt suger. Att jag använder så lite av min kapacitet.... Att jag sitter här och klagar över att allt suger men jag vet inte vad jag ska göra längre? Jag har ägnat 4år åt att bli något som jag ändå inte får bli och skuldsatt mig över öronen för att sitta här 1år senare med minimilön, noll framtid eller hopp om framtid och har inga ideer på hur jag ska ta mig ur det här? 
  • Plus en till här nu - alla gubbar som instinktivt sätter in mig i nått jävla lilla gumman-fack. Idioter.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0