2018

Nytt år och en riktigt jävla pangbra infirande med god mat och gott sällskap!
 
 
Under 2018 har jag som mål att:
 
1. Gå ner i vikt, till min idealvikt helt enkelt. Bara att äta bättre och mindre, träna mer och utesluta skit som alkohol och onyttigheter. Easypeasy! 
 
2. Hitta ett jobb jag vill stanna och utvecklas på. 
 
3. Byta bostad. Vi behöver större, komma närmre arbetsmöjligheter men ändå inom rimlig budget pga sparande också ligger inom årets mål.
 
4. Resa mer! Ska på tågluff i juni vilket indikerar ett bra år sett till detta målet! Hoppas självklart på mer som den giriga person jag är.
 
Håller där, och tackar för en fantastisk jul/nyår och stänger kapitel 2017 och öppnar armarna för ett bättre 2018!
 
HA DET!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0