vår 170324

I veckan dök våren (kanske) upp. Solen är ute iaf och det är inte alls lika ruskigt som förra helgen. Himeln är så himla vacker och klarblå och sakta sakta kanske några gröna blad tittar fram och solen VÄRMER. Bara en såndan sak!?
 
Fler postitiva saker med denna veckan är att vågen där hemma är sjukt snäll! Inte för att det syns så mycket men det är ändå en jävla boost att se siffrorna. Jag känner mig grym!
 
Fyller på +kontot med havregrynsgröt, soyghurt och smoothie - alltså serri bästa kombinationen! Äter den ut en sån glasburk man får när man köper färdiga pizzakit Perfetto!
 
Kontot fylldes på med MASSA cash idag! Yay! Ska ner på stan efter jobb/träning och handla en ny concealer och bodylotion (unna sig haha..).
 
Igår fick jag förfrågan om att vara fadder ((gudmor) eller som jag vill kalle det FAIRY GODMOTHER) till lille Ludde. Nyaste tillskottet i släkten! En så himla söt liten kille som jag ska träffa på söndag. Ska bli sån himla bra gudmor som skämmer bort honom lite extra!
 
Imorgon fyller pappis år, vet knappt hur gammal han är men vet ju att han är världens bästa pappa så det ska firas! Plus jag får mysa med bråk-Theo hela dagen<3
 
Om 7h är det helg! :D:D:D:D:D
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0