fredag!

Om du fick välja vem i världen du skulle äta middag med ikväll, vem hade du valt?
Bella, tröstäta B&J och sånt man ska göra när livet är nere. Men med tanke på att denna fråga ska vara lite högsträvande så typ nån cool person jag ser upp till? (har ingen..) tycker om att äta middag med familjen (aka famost, rasmus).<3

Om idag var din perfekta dag, hur skulle den se ut då?
Vakna prick 08:30 med solen i ögonen och ge mig ut i löpspåret för jag har så mycket energi, komma hem till en lagom varm dusch och en riktigt bra kopp kaffe i solen preferably på balkongen och sedan hänga där några h. Möta upp någon på stan för en vinlunch vid 14 och sitta på uteservering tills alla man vill ansluter och man har em-fest och sedan gå hem och grilla utomhus! Bäst. Om det hade varit 20+.

Om vi ska vara realistiska då, vad ska du göra kväll? 
Jag ska först pussa på Rasmus och sen hem till mop för pizzahäng och theomys (+en löprunda - omväxlande med plan mark i jämförelse med pålsjö)

Vad räddar du om det börjar brinna?
Rasmus, min dator, mina favvostolar <3

Vad hände förra helgen? 
Pappa fyllde år så vid åt lunch på Pumphuset i Borstahusen. Söndag fick vi träffa Ludde, min gudson, och åt våfflor med hans föräldrar (min kusse). Annars inget utöver det vanliga, somnade kl 22 både fredag och lördag - om jag minns rätt /sleten tjej.

Vad är det roligaste som har hänt under veckan som varit? 
Wooop, får se om allt slutar bra så kan jag väl berätta. 

Dagens fredagshumör? 
Helt O K. 

Vilken drink ska man dricka ikväll? 
Ikväll ska man dricka något kallt, för det är vårigt ute. Typ öl eller rosé.

Vad ska du göra imorgon? 
Imorgon ska jag (om vädret är okej) till Kullaberg på utflykt och middag hos Skoglösa.

Vilken är den bästa fredagslåten? 
.Fått lite Urban Cone revival. Ska lyssna på dem när jag slutat.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0