31 december 2018

Tillbakablickar på året som gått:
 
Gjorde du något 2017 som du aldrig gjort förut?
Jag började jobba som Kommunikatör full time på IKEA. Jag sitter med i ledningsgruppen. Vi besökte Portugal. 
 
Vilka länder besökte du?
Danmark, Tyskland, Spanien, Portugal. Färre än jag trodde, men finns utrymme för mer resande!
 
En mobilanteckning:
Veckoschema och smoothierecept, haha.
 
Är det något du saknade år 2018 som du vill ha år 2019?
Saknade väldigt lite i jämförelse med tidigare år, men man siktar alltid högre! Under 2019 vill vi ha en större bostad och resa ännu mer! 
 
Vilket datum från år 2018 kommer du alltid att minnas?
5 februari är ett bra datum! Utöver det hände massvis med bra grejer men inte specifika datum. Jämfört med 2017 var det ett jävla drömår!
 
En gång du grät:
Oj, när gråter jag inte? Glädjetårar främst detta året dock!
 
Vad var din största karriärsmässiga framgång?
Alltså sitter ändå på "drömjobbet" som är utvecklande, jag driver mig själv, sitter med i ledningsgruppen och kan påverka hela verksamheten. Fan fett stolt över mig själv. Nästa år ska jag inte vara så ny i min roll. Jag vet ju egentligen vad jag pratar om!
 
Och din största framgång privat?
Våga säga nej till folk, även om jag inte är där än. Konstant diskutera var vi är på väg för att behålla samma mål i relationen. Lättare att komma på saker man behöver jobba på!
 
Bästa läsupplevelse?
Läser främst under sommaren, tror jag klämde 5 böcker i somras. 
 
Bästa tv-serie?
Meteor Garden. Behöver inte skriva mer!
 
Bästa film?
Är ju ingen film-person. Kan inte komma på en enda...
 
Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2018?
Avicii, tyvärr och såklart.
 
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare tror jag! Har liksom inte haft så mycket att vara ledsen för :)
 
Vad önskar du att du gjort mer?
Ta för mig (våga stå på sig), men det är alltid svårt att vara yngst och tjej och ny. Och att vi hade rest ännu mer, såklart!
 
Den maträtt du åt oftast 2016?
Spagetti och köttfärssås, no doubt! 
 
Vad gjorde du på din födelsedag 2016?
Can't even remember. Vi var i Mullsjö (av alla ställen) helgen efter våra bdays. 
 
Högsta önskan just nu?
Ett hus och mer resor! Det är så mycket från förra året som kan bockas av på denna punkt! Vi är def på väg mot framtiden!  
 
Vad fick dig att må bra?
Att jag fick utmanas på jobbet. Att vi aktivt går mot framtiden och inte trampar på samma ställe. Och att jag har börjat träna igen! Woop!
 
Vem saknade du?
Rasmus rätt så mycket, för han jobbar i tid och otid känns det som..!
 
Vad är du mest stolt över?
Att året blev rätt jäkla bra ändå! Att vi strävar framåt och att vi gör det tillsammans! Bästa teamet<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0