vecka 6, kanske?

Denna veckan ska jag:
 
1. rensa min instagram från konton som inte inspirerar mig på rätt sätt.
2. Utbilda två nya kollegor. Göra en riktigt bra utbildning ska jag dessutom.
3. köpa något sånt förbrännande skit 
4. springa 2 pass (intervall och distans) plus gå på 3pass utöver ridningen. (ja detta är lugnare än en vanlig vecka.. behöver tydligen återhämta mig.
5. köpa nya löparskor för Stadium har medlemsdagar med 20%. 
6. läsa ut min bok (10sidor kvar så den är lätt som en plätt haha)
7. sova ordentligt så jag är pigg.
8. boka bord för tidig vday firande i helgen. Roligare att fira en lördag än en tisdag!
 
 
Nästa vecka kommer vår lilla bebis <3<3 eller två bebisar kanske; torsdag kommer bella hem och fredag ska vi hämta Theo :D
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0