160919

Idag börjar hösten, det klubbar jag nu. Kallt ute...
 
Det är Rasmus födelsedag <3333 GRATTIS älskling<3
 
Eftersom jag är så aktiv här tänker jag att det var på tiden. Så hejhej! 
 
Såhär känner jag att min höst ska se ut:
 
Arbete: Sitter fortfarande kvar på på Öresundskraft. Well .. planen är fortfarande oviss men jag har mitt mål i sikte. Hösten får väl visa var sakar och ting kan leda. Hejhå.
 
Bostad: Rasmus och jag bor bäst just nu. Världens finaste mysigaste etta mitt i stan och jag vill inte flytta därifrån ever. Men det är ju inte riktigt verkligheten. Rasmus planerar studier och bostadsfrågan kommer alltså förändras men först om ett år.
 
Fritid: Har ju börjat rida igen! Så mysigt. Längtar till i kväll för då har vi bytt hästar (vill inte ha lille tjockis igen även om han va go). Tränar mycket och försöker bli bra på att springa, which im not. Men övning ger färdighet så nu håller jag i träningsupplägget vi har och ändrar om 2mån ca. Då ska det in mer rörlighet och högintensitet.
 
Vi försöker äta hälsosamt osv men det är fan svårt när man har två födelsedagar inom 1v i september. Så kör några cheat days men utöver det är vi jävligt duktigt tycker jag! Mer grönsaker till folket!
 
Resa: Har inget spännande på gång än men jag vill ju helst åka iväg JÄMT om jag fick välja. Vi var i Nice för ett par veckor sedan, så härligt med sommar!! Nu tänker jag Berlin, Amsterdam, London, det känns som bra höststäder. Sen längtar jag till årsskiftet för då planerar jag att dra längre bort. Vill se så mycket!!
 
Min höst ska bara vara mys - stressfritt. Ska ta vara på vackra dagar och göra många spännande utflykter, vi bor ju så himla fint, skåne är ju bästa utflyktslandskapet. Har inte mycket annat kul. livet rullar som vanligt. om 5 dagar är jag 25. Så jävla gammal!! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0