vem är jag

På restaurangen
Gjort all research och känner mig nog lite obekväm att beställa men låter störtsäker, nästan hård.

På nattklubben
Dansadansadansa aldrig med tomt glas...

I klädbutiker
Scannar snabbt igenom utbudet och bestämmer mig om jag ser något spännande. 

På flygplan
Sitter helst intill fönster och somnar på två röda. 

På café
Bara massa kaffe, gärna med påtår om det ingår. Gillar smaksatt kaffe typ pumpa, vanilj, chai, kardemumma osv. nomnom.

I skolan
Sitter tyst längst bak i klassrummet och hoppas att läraren inte pekar ut mig, blir typ sömnig av att lyssna mer än 1h. Älskar dock att hålla presentationer, även om jag är asnervös. 

I ett förhållande
Needy baby, greedy baby - tack för att rasmus är bästa och lugnaste människan<3

I matbutiken
MÅSTE ha inköpslista!! Om jag går lös utan plan åker allt med röda priser i korgen och äts aldrig upp hemma.. Tack att jag älskar listor!

På morgonen
Vaknar mer än sällan på fel sida och är stressad. Bra dagar går jag ut och springer innan kl 9.00.

På kvällen
Så. Trött. Somnar på soffan vid 10 typ varje dag.

På bussen
Isolerar mig i min mobila värld. 

På jobbet
Jobbar gärna själv, är läskigt effektiv och produktiv, gillar administativa uppgifter men har ju tyvärr majoritet kundkontakt.Tycker omväxling är bäst och önskar jag kunde springa på möten hela tiden.

Just nu
Trött, mår lite illa och önskar jag slapp alla konstiga ärenden.. idag har jag fått frågor om elallergi, tekniska frågor om fjärrvärme och hundra frågor om varför fakturorna är "så dyra". Rätt tröttsamt. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0