lista

3 saker . . . . 

 . . . ni gärna gör tillsammans? - Kollar serier, äter god mat och delar livet (haha).

. . . du tycker om hos honom? - Hans sätt att vara, hans skratt och hur han alltid får mig att skratta fast jag är sur och tråkig. 

. . . han gör som får dig att skratta? - När han retas med mig, när han drar pappa-skämt, när han kittlas.. 

. . . viktiga saker han lärt dig? - Att försöka se saker ur nya synvinklar, att inställning är A och O och att tycka om tv-spel och lagsporter (om det anses viktigt?)

. . . han är bra på? - Laga mat, lugna ner mig och att bara vara bässt<3

. . . han är dålig på? - Att städa upp efter sig, 

. . . som gör honom till den snyggaste du vet? - Hans sätt att vara och röra på sig, hans ögonbryn och hans händer (och fötter? jag fick bebishänder och han har sånna slanka snygga saker som aldrig har varit torra i hela sitt liv?)

. . . du älskar honom för? - För att vi kompletterar varandra och hjälper varandra att växa, för att vi har så himla kul ihop och accepterar varandras olikheter och dåliga sidor, utmanar varandra och 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0