hata-lista

Jag hatar inte: 
Min lilla familj, soligt väder, vin, god mat, djur, bra serier, långa helgmornar i soffan, hårda träningspass och riktigt bra och peppande musik <3 

Min äckligaste mat?
Inte så big fan av typ kycklinglever (dolde alltid smaken med lingonsylt som liten) och så har jag svårt för tomat.. Men jag tycker om det mesta som folk inte gillar typ blodpudding, ärtor, bönor, fisk av alla de slag, isterband (vilket jag också hatade förr), Well I eat what is served helt enkelt - Mat<3

Hatväder?
Blåst. Alla gånger BLÅST. Fyfan vad det är hemskt, speciellt i kombination med regn, men typ all blåst om det inte är en härlig sommarbris i seglet eller på stranden. Slask kommer på plats nr2.

Då tappar jag humöret helt och hållet?
Well I mean everytime something dont go my way ungefär. Jag är fett moody. 

To name a few: hangry, stökigt när man kommer hem, irriterande människor (typ som tar energi, kör som idioter, går långsamt (och gärna i bredd).) Jag och trafik går inte ihop typ så.

Sämsta musiken?
Det beror helt på vem som gör den och hur den framförs. Något jag inte pallar är typ taskiga wailningar (stavning?). Så powerballader? So boring. 

Värsta tiden på dygnet?
Timmen efter jobbet när man är för trött för att vara aktiv men för uppe i varv för att bara sitta i soffan. Alternativt 15-18 på helger. Vad gör man då liksom???!

Mitt sämsta humör?
Hahahah.. Ehm alla humör utom glad? Arg är nog läskigast. Svartsjuk/avundsjuk är också himla sämst drag..

Sämsta grejen jag äger?
Tror inte jag har så många dåliga grejer, det mesta fyller någon slags funktion.Plus jag är relativt bra på att rensa?

Värsta personlighetsdragen (hos andra)?
O-R-K-A-R inte med självcentrerat skryt och besserwissrar. Folk som skryter eller allmänt pratar för mycket om sig själva är så jävla vidriga att umgås med. Hejrå.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0