Dagens lista

Vad gör du just nu?
Sitter på jobbet och önskar att dagen var slut.

Vad skrämmer dig?
Att inte hinna med allt jag vill göra innan det är för sent.

Vad peppar dig?
När någon visar att jag är uppskattad och att jag är bra på saker, att umgås i kreativa umgängen och få kasta ur mig ideer på löpande band.

Vad vill du ha som huvudsyssla om fem år?
Ett arbete där jag kan vara kreativ och analytisk, vilket är mina bästa sidor samt ger mig frihet att leva även utanför arbetet - alltså ha flex, kunna arbeta hemifrån någon gång ibland samt inte vara utarbetad och helt slut at the end of the day. Ett arbete som ger mer energi än de tar.

Vad får dig att gråta?
Romantsiak filmer, andra som är känslosamma, ilska. Gråter för det allra minsta och allra mesta.

Vad är det sista du tänker på innan du somnar?
Hinner knappt tänka är ofta så trött att jag bara däckar.

Vad måste du ha hemma i matväg?
Kaffe och något som är snabbt att slänga i sig; clementiner, knäcke och ost eller musli och mjölk.

Vad läser du just nu?
Läser typ inte något, böckerna ligger bara där. Hade velat läsa mer!

Vad är skönt?
Att sova, att gosa upp sig i soffan med rasmus under en filt, att dricka varma drycker (för det är iskallt på jobbet), att få kryssa av saker på dagen "to do-lista" (!!) bästa känslan. 

Vad gör du när du är arg?
Skriker, skriker lite till, får mothugg och börjar böla.. Typ så.

Vad är din vanligaste hälsningsfras på sms?
Helluu eller Hajje (+älskling) haha. So fun. 

Vad är du avundsjuk på?
Folk i omgivning som lever "perfekta liv" med tid för allt och pengar för allt osv. Blir arg-avundsjuk så orimligt att ha det så. 

Vad brukar folk kalla dig?
Louise för det mesta, luss, lussan, lollo (gud förbjude). Rasmus kallar mig typ gumman, älskling, sötnos osv.

Vad är det viktigaste som finns?
Familjen, och välmående.

Vad är ingredienserna för en bra utekväll?
Skönt sällskap, gott vin och spännande äventyr. 

Vad är det gulligaste som finns?
Djur, speciellt bebisdjur <3 Och rasmus hihi. När något gör något fint och oväntat mot en.

Vad såg du senast på en scen?
VET INTE! SÅ längesen. Ska se Kent den 12 november!!

Vad vill du rekommendera?
Skit i vad andra tycker och gör din grej. Omringa dig med människor som lyfter dig. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0