ännu en list (got so much to do)

1. Vad har du på dig?
– Svarta jeans, svarta boots och randig tröja - classic!

2. Har du varit förälskad någon gång?
– Absolut, förälskelse går över kärlek består. Men det börjar väl alltid i någon naiv dröm = förälskelse.

3. Vad ser du fram emot?
– Jag ser fram emot framtiden. Ser fram emot att jobba med något jag tycker är roligt och givande, som får mig att vilja gå upp om morgonen. Att skaffa ett (på riktigt) eget, gemensamt hem med Rasmus och att bygga en liten familj .. Att resa mycket och att ta vara på livet. 

4. Hur lång är du?
– 179 cm enligt passet.

5. Vad var det sista du åt?
– Nån färdigrätt från Ökabs vendingmachine - black bean chili tror jag den hette. Helt ok.

6. Vad var det sista du drack?
– Dricker just nu en Celcius Hallon Acai för att få bort huvudvärken.

7. Vad har du för drömresemål?
– Hela världen?! Högt på listan står Japan, Vietnam, Karibien, USA, Sydafrika (ja väldigt breda resemål) men jag tycker Europa är väldigt fint också men har besökt en stor del av alla länder här just pga det är snabbt och enkelt att ta sig. 

8. Svart eller vitt?
– Svart alla gånger. Fits every occasion. Typ majoritet av allt jag äger är svart, eller ek, lite vitt och mycket grått och blått, låter hemskt tråkigt? I think classy. 

9. Favorit tv-serie?
– Just nu: Leathal Weapon och Westworld. Game of Thrones är amazing stuff, Gossip Girl, Vänner, SATC, Supernatural (<3), Dr. Who (S05-08), BBT, Sherlock (!!), Breaking Bad, Community, Mad Men, PanAm, Heroes, Skins, Narcos, White Collar, The Wire.. Alltså listan kan göras hur lång som helst. Älskar serier<3

10. Favoritband/ artist?
– Don't make me choose. Jag är mer av en låtmänniska. Förr var artister viktigare, now I just listen.

11. Har du någon piercing?
– Nix, endast hål i öronen.

12. Vilken är din favoritsång?
– I skrivande stund Die motherfucker Die, men det är endast sinnesställningen om avgjorde det beslutet. Narcotic är alltid en bra go-to låt. Det mesta med Lorentz är också favvo, har lyssnat sönder honom. Finns alldeles för mycket braaaaa !! 

13. Hur gammal är du?
– Fyllde 25 för nästan exakt en månad sedan!

14. Stjärntecken?
– Enligt vissa horoskop Våg, enligt andra Jungfru. I mångt och mycket kan jag relatera till Jungfru mest men har den där jäkla veligheten som är typiskt drag hos Vågar. 

15. Finns det något du saknar?
– Något? Tid? Pengar? Resor? Bättre jobb? Människor som funnits i mitt liv? Som gått ur tiden? Bra vänner? Listan kan göras lång.

16. Vad letar du efter i en livspartner?
– Kompabilitet. Att man har liknande mål i livet och tid. Om en respektive inte har tid för mig är det inte värt. 

17. Favoritfärg?
– Svart obviously. 

18. Vad gör du när du har tråkigt?
– Klickar runt på sociala medier... Fun stuff.

19. Hur lång tid tar du på dig i duschen?
- Beroende på humör lång tid. Är jag trött så pallar jag inte ens duscha länge haha. Är jag på bra humör blire gottedusch i säkert 20min. 

20. Hur lång tid tar det för dig att bli klar på morgonen?
– 30min exkl frulle inkl klädval (5min tvätt, 15min smink, 5-10min klädval, 5min ihopplock).Typ.

21. Hög eller låg musik?
– Alltid HÖG musik oavsett situation. 

22. Vad är du rädd för?
- Att inte hinna med och att inte räcka till. Sjukdomar och konstiga insekter (som kan orsaka sjukdomar och andra konstiga saker..). Rädd för spökhus med typ dockor och clowner osv..

23. Vad var det sista som fick dig att gråta?
– Att jag inte förstod en sak.

24. När grät du sist?
– Typ i morse. Gråter jämt haha...

25. När sa du att du älskade någon sist?
- I morse till rasmus<3

26. Vilken bok läser du nu?
– Hm.. Tror den heter Det lilla bageriet vid Strandpromenaden.

27. Vilken tv-serie såg du sist?
– Kollade på Vänner igår kväll. 

28. Vem pratade du med senast?
– Någon kund med problem (som vanligt..).

29. Vilket förhållande har du till den senaste personen du smsade?
- Sambo

30. Vad stod det i det senaste smset?
– "Haha favvoställe (A) <3"

31. Vad har du för dialekt?
– Bland de vanligaste frågorna jag brukar få. No idea.. En mix av olika influenser maybe. Mamma smålänning, pappa värmlänning, bott i värmland, skåne och göteborg, umgåtts med folk från hela världen typ så well..

32. Vart var du på din senaste resa?
- Rasmus och jag var i Cannes i slutet av augusti. Dessförinnan London i Juli. 

33. Din favorittid på dygnet?
– När jag kommit hem och bara kan chilla. Så efter jobb, träning och allt annat man ska göra. 

34. När kysste du någon senast?
– I morse (saknar smileyn med hjärtögon här?!)

35. När blev du senast arg?
- Typ för fem minuter sedan. Hur kan man inte bli frustrerad när kunderna KONSTANT är missnöjda och jag inte har NÅGOT jag kan göra?! Suck.. sämst jobb. 

36. Vilket är ditt favoritgodis/snacks?
– Chokelaaaad av alla slag. 

37. Spelar du något instrument?
– Nope, spelade gritarr och bas i tonåren. Tack och lov inte mer.

38. Vilket är ditt favoritsmycke?
– Why choose, älskar min smycken<3 Klockan jag fick i studentpresent är iofs väääldigt viktig. 

39. Vilken sport utövade du sist?
– Ridning, and yes its a sport.

40. Nämn tre saker som du inte skulle klara dig utan?
– Familjen (Rasmus, MoP, Bella), sol (för att man måste ha det för att må bra tex.) och mat (för att jag är en vidrig person när jag är hungrig).



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0