161123

IDAG är jag på bra humör. 
 
Det är blå himmel. Jag promenerade till jobbet, det tog exakt 35min. Dessutom har jag precis fått i mig lunch vilket alltid är nyckeln till ett leende på mina läppar. Jag gjorde min kollega på bra humör när jag gav en komplimang. Jag fick också härliga mail med postiv feedback, det är fab att få höra att man är duktig av oberoende parter. 
 
Jag känner mig duktig på det jag gör. Men jag vill också fortsätta att utvecklas. Inte stanna av. 
 
Onsdagar är en halvtaskig dag mitt i veckan, långt från helg men och långt från föregående helg. Och just nu längtar jag till helgen. Det är både löning och klipptid !!
 
Ville mest bara säga att jag är happy. På en bra plats. I en vecka eller så åtminstone. Jag har mycket energi så ska försöka använda den till någon postivit och produktivt idag. Och resten av veckan också såklart. 
 
I helgen ska som sagt håret av, tänkte kanske unna mig snygga naglar också. Jag ska bara och julpynta. Jul är alltid så himla mycket bättre innan den börjat. Så i helgen ska jag verkligen överösa lägenheten med jul och bada i julmusik och lussebullar och glögg och allt som hör till. 
 
Jag är också glad för att det är en hund på väg. LÄNGTAR! 
 
Säkert så är jag också glad för att jag ätit lussebullar igår och köpte stövlar.... OCH att jag har två asmaaaazing fåtöljer hemma!!! konsumtion makes ma happy..<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0