rubrik

Lite onödig fakta om mig

Vad har du gjort idag? Tränat, haft lektion hela dagen och tagit en promenad. Nu väntar jag på vår nya matberedare (yay!) och ska (strax) ta tag i nästa veckas inlämning.

Vad behöver du mest just nu? Någon som gör mina läxor, hehehe..

Höger eller vänsterhänt: Högerhänt.

Piercingar: Nope.

Tatueringar: Nope.

Längd: 179 cm.

Skostorlek: 39 (ibland 40).

Fräknar: I wish!! Någon enstaka sommarfräken.

Dricker du? Rödvin<3 skämt å sido.

Något i kylskåpet du inte tycker om? Inget vi har hemma. Tycker inte om tomat.

Vilken parfym använder du? J.Lo Life since 2007 typ.

Vad gör du just nu? Samlar krafter till skolarbete.....

Vad är du rädd för? Allt. Att bli ensam. Sjukdomar. Höjder.

Vad gör dig ledsen? Att vara missförstådd och att bli besviken.

När grät du sist? Haha, gråter typ jämt. Grät till en TV-serie precis. Grät i förra veckan när jag var PMSig och inte fick som jag ville. Och därefter när jag skulle förklara för Rasmus varför jag var ledsen...

Vad är du allergisk mot? Pollen<3

Kan du sjunga? Nope. Önskar verkligen jag kunde. Sjunger superbra i bilen tex!

Hur ser din dröm-man ut? Rasmus<3 Dessutom är känslan man har när man är tillsammans med något hundra gånger viktigare än utseendet. Tur som hittade min egna hunk ;)

Vad ser du fram emot just nu? Vår och sommar med tillhörande magisterexamen! Och förhoppningsvis en hel del roliga äventyr och resor med mr!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0