lista!

3 saker jag ser fram emot
♥ VÅR och SOMMAR! Solsken långt in på kvällen!
♥ Att spendera ljusa kvällar med Rasmus och andra älskvärda!
♥ Att livet fortsätter rulla framåt, karriärsmässigt, och vår framtid.

 

3 saker jag fasar för
♥ Att jag inte ska klara av skolan.
♥ Att inte ta mig in på arbetsmarknaden.
♥ Att någonting otäckt ska hända mig eller nära.

 

3 saker jag gillar
♥ Nystädad (topp till tå, skrubba golvet osv.) lägenhet!
♥ Långa promenader med friskluft och vacker vy.
♥ Att skeda i soffan framför TV-serier.

 

3 saker jag inte gillar
♥ Oreda. När det är stökigt ikring mig.
♥ När jag inte förstår något.
♥ När jag inte kan göra något år att jag inte förstår.

 

3 saker jag vill
♥ Bli färdig med min magister.
♥ Resa.
♥ Bli vältränad igen.

 

3 saker jag borde
♥ Lägga mer tid på studier.
♥ Orka träna mer.
♥ Sluta skriva listor och GÖRA.

 

3 saker jag kan
♥ Skriva listor.
♥ Spendera pengar.
♥ Vara grinig.

 

3 saker jag inte kan
♥ Bestämma mig, eller bestämma saker.
♥ Laga mat.
♥ Få tiden att räcka till alltid.

 

3 saker jag har på hjärnan
♥ Skolarbete...
♥ Att jag är kissinödig.
♥ Pusslet som kallas liv.

 

3 saker jag pratar om ofta
♥ Mat.
♥ Orättvisor.
♥ Ångestframkallande saker.

 

3 saker jag önskar mig
♥ Resor!
♥ Ett liv fyllt av glädje och kärlek!
♥ Fin hy.

 

3 saker jag blir lugn av
♥ Rasmus.
♥ Deppig musik.
♥ Långa promenader.

 

3 saker jag blir stressad av
♥ Att inte ha kontroll.
♥ När folk inte gör vad de borde.
♥ Allt.

 

3 saker jag ska göra i helgen
♥ Plugga.
♥ Kolla innebandy i Helsingör.
♥ Bruncha med tjejerna.

 
3 saker jag gjort det senaste
♥ Kokat kaffe.
♥ Lyssnat på min lärare prata i 4h.
♥ Tagit en promenad.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0