lämnat 2015 bakom

2016 började i goda vänners lag med skål på balkongen till smällandet av raketer och pussande av pojkvän<3
 
Att vi därefter blev utelåsta efter kvällen bravader är en annan sak. En försvunnen nyckel och inlåsta backup keys gjorde kvällens avslut lagom spännande. Tur vi båda sitter inne på världens mest hjälpsamma föräldrar<3
Det nya året började alltså med en resa tillbaka till kvällen innan, utan resultat och avslutades med en låssmed, borrmaskin, några lappar fattigare men ÄNTLIGEN i soffan med pizza och film.
 
Föregående år har lärt mig att allting brukar lösa sig till slut. Att oro är onödigt. Att jag och Rasmus klarar typ ALLT.
 
Vi har under året tagit oss igenom tråkiga arbetssituationer från dagisklagomål til kundservice, jag har påbörjat en master, rasmus har blivit bästa säljare på sitt nya jobb och jag är stoltare än en hönsmamma. Vi har inrett vår fina lägenhet tillsammans. Ekonomiska problem har börjat komma på fötter. Resor till både Hamburg och London, Tranås, Ven, Vittsjö och Danmark flertal gånger. Vi har lekt med kattungar men också sörjt och tagit adjö av min allra finaste lillebror<3. Vi har firat, umågtts med vänner och ätit gott hela året.
 
Vi klarade 2015, började 2016 i en enda sörja. Nu kan det bara bli bättre !!! :D
 
Gott nytt år alla vänner!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0