23 september 2015 - 24 och lycklig

Imorgon blir jag 24, så himla gammal! Och så himla ung.
 
Har bara levt i 24 år och här kommer en lista över saker jag är stolt över att jag redan hunnit göra under min korta tid på jorden:
  • Tagit studenten med bravur!
  • Avklarat en Bachelor på Universitetet
  • Påbörjat en Master, woop!
  • Arbetat hårt och mycket sedan jag var 16 och dessutom hunnit med ett flertal olika brancher och proffessioner, det är ju avundansvärt, faktiskt, vilka erfarenheter.
  • Flyttat hemifrån, flera gånger tom., även bott utomlands! Så himla bra grejer!
  • Varit kär och förlorat i kärlek, men vunnit den på nytt (never give up) (and never give HIM up)
  • Blivit kär i världens bästa sambo<333333
  • Kämpat och växt och kämpat lite till med min personliga utveckling, alla kategorier!
  • Upplevt en hel drös av vackra ställen runt om i världen
  • Träffat otroligt många människor av olika slag!
  • Upplevt allt från sorg, förlust, vinst, lycka, tomhet, ångest, kärlek (värt att nämnas igen), framgång, motgång - ja allt som man ska uppleva här i livet.
  • Växt i mig själv, mer och mer åtminstone :)
Ett helt liv på 24 år, och så mycket härliga saker kvar!! Im happy to be alive, hejhå!<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0