7 mars 2015

Ny månad (en vecka in) nya mål.
 
1. Börjar om med BBG. Fick inte ihop det sist, fick varken ihop träningen, hälsan eller dieten. Do over! Så på måndag börjar vi om: 3 pass a 30min i veckan + 2 promenader/veckan hur svårt?
 
2. Än mer träning: lägg till minst 2 friskispass (spinnintervall + tabata), gärna fler (typ skiv/intervall, jympa el. cirkelfys), depending on time.
 
3. 2 promenader är en good start men vill komma igång med löpningen igen. 8veckors program på g a 3 pass i veckan. Lär gå ihop more or less. Inte den allra viktigaste punkten.
 
4. Diet. Min allra svagaste sida... SKA hålla mig borta från onyttigt på vardagar, öka grönsaks/frukt-intag, lägga till mellanmål i form av smoothies etc. och dricka extremt mycket av alla drycker, dvs vatten och kaffe, utöver ha ett lagom intag av diverse mat samt dra ner på kolhydrater.
 
5. Låna Jontes sommarträning och se till att fixa den, skapa ett gemensamt träningspass tsm med Rasmus.
 
6. Ge min kropp lite styrka, ett ryggpass i veckan is enouhj.
 
Cest tout! Tror jasg.! HEJA!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0