30 mars 2015

Nu är det banne mig bra. Nu börjar april. Det ska bli en bra månad. Jag ska må bra, känna mig bra och göra bra; hela april. Jag ska le, skratta bort problem, inte vara sjuk en enda dag och göra saker jag tycker är roligt (när jag stökat undan det som är mindre kul). Jag ska jobba hårt på jobbet, på gymmet, på att få ett nytt jobb, på att göra saker jag vill och KAN. JA!
 
Vi gör om och gör rätt (3e gången gilt eller hur är det?) Och även om hjärnspökena fortsätter spöka och ta över ibland ska jag göra allt i min makt för att inte låta dem vinna. Inte låta sjukdomar vinna. Vara stark.
 
Så innan jag släcker för kvällen (vilket jag borde gjort för typ längesen.. speedad.) så drar vi raddan på nytt:
 
1. BE HAPPY
2. TRÄNA - schema finnes
3. ÄT VÄL - ät gott, tänk på vad du stoppar i dig.
4. LEV VÄL - gör saker du tycker om, med folk du tycker om. RES, DANSA, PUSSAS.
5. GÖR DITT BÄSTA ALLTID - ge järnet där du är nu, ge järnet för att komma vidare.
6. PLANERA INTE - mitt absolut starkaste varumärke och attribut. lol. lägg ner skiten. ta saker som de kommer. lev i nuet. carpe diem. hakuna matata. manana manana. chilla lide liksom.
 
Med det ska jag (omg vad jag hatar mig själv) skriva upp en liten matparantes (se inte planera jhär inte.) PARANTESEN ska bara innefatta vad jag skulle kunna stoppa i mig under veckan sort of. hejhå. FUckEDupKID.
 
 
PSSSSSS GRATTIS till mig och världens allra bästa människa och pojkvän RASMUS<3 luv him more than words.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0