26 mars 2015

Kul mars månad. Mental breakdown. Sjuk, igen. Kontant trött. MEN jag har börjat springa igen! Och våren har så sakterligen börjat smyga sig på <3<3 FCH tog sig till kvartsfinal och genom sjukdom fick jag ett par dagars mental vila. Så April blir förhoppningsvis den allra bästa månaden detta året hittills! HEJA!
 
Skulle antagligen skriva något mer intressant men det försvann någonstans i feberyran tidigare idag. Fick åtminstone i mig lite tårta idag när vi firade pappis. Imorgon ska jag och farmor sy om lite jackor inför våren, jag tänkte städa och söka jobb, om jag orkar vill säga.. Och förhoppningvis kommer min favorit kille hit på lite god kvällsmat, det är ju ändå fredag och jag behöver lite gos. Vilket jag iofs tror han är i behov av likaså efter att, tyvärr, ha fått dra tunga lasset på jobbet denna veckan pga. min frånvaro.
 
Sökt master till hösten då jag känner mig lite bitter på arbetssystemet. Kommer troligtvis få plugga i hela mitt liv. Om min mage och min utmattning lägger sig imrn ska jag ta mig ut på en lång promenad trots regn och hoppas på att väga upp mina noll steg idag. Fan vad man önskar lite framgång snart.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0