2 mars 2015

Frånvaro pga allmänt ointresse samt tidsbrist.
 
Mars månad bjuder på än ett steg mot sommar och värme, solen går inte ner förän vid 18-tiden (de dagar vi faktiskt ser det dvs). Knegar på 8 h om dagen, känner ibland att jag vill ge upp sen tänker jag en gång till på de små trollen och så smälter hjärtat lite trots att halsen är svullen, lungorna fulla av slem och ryggen knakar lite för mkt för 23år på nacken.
 
Försöker återuppta träningsglädjen trots att tröttheten väldigt ofta vill ta över. Vill arbeta effektivt i alla lägen. Hinna med allt. Måste arbeta bort ett sockerberoende från helvetet tsm med en av de sämsta dieter jag varit med om: skolmat. Bygger matschema, träningsschema, planerar lediga stunder, skriver miljoner listor för att kunna bocka av punkt för punkt. Har skaffat dagisfrökentofflor, guess why?
 
Mars månad råkar, utöver hopp om vår, föra med sig två hela födelsegrisar. Dvs pappa och Bella. Jag har lovat jas att ta mig till italien, vill verkligen hålla mitt löfte. Vill också hinna träffa vänner, sen känner jag att jag varken orkar eller har tid. Så himla tråkigt av mig. När dagarna bli längre är det fler h på ett dygn. Äh. Är på bristningsgränsen för att däcka. Ska spara mina naglar, klippa mig och ta igen min tid innan sommarn är här. Till dess kryper jag helst ner under täcket med mr närhelst tiden finns. Till vi möts igen! Hajje!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0