11 januari 2015

har inte så mycket bilder att visa er, inte heller (för omväxlings skull) mycket att klaga över! Ser så himla mycket fram emot nästa helg då gbg står inför dörren!!<3
 
Veckan, dvs efter helgdagarns, började med en kort dag på fritids där INGA barn väntade (!?). Firade med hamburgare och hårda träningspass! Senare på kvällen kom en ångestladdad bf förbi för tentapepp. Att vakna brevid honom är nog allt jag vill göra resten av livet helst. Dagen efter blev det uppstigning kl 0530 och en lång dags arbete följt av träning, likadant följde fredagen (rutin i mitt hjärta!). Fredagskvällen ägnades åt oxfilé och hejdå till lillasyster samt rödvin med Freddie i stan, en sen anländning till Lund innan virvelvinden Egon slog till och jag somnade snabbt medvid mannen. Vaknade, gick ner på stan en runda, höll tummarna för Rasmus på tåget hem, vilket gav resultatet ett mål i ligan trots förlust och skrubbade sedan rummet rent här hemma. Därefter vankades taco-night med familjen skoglösa på besök i lund och jag stod för matlagning! Älskar att leka hemmafru! Avslutade kvällen med rödvin, Imitation game och mys och vaknade upp med mensvärk, woop! För att dämpa smärtan besökte jag Karolina i Malmö och brunchade med färskfrukt och kaffe tills klockan slog 15, missade FCH men fick massa pussar istället och åkte sedan hem för att äta scones.
 
I morgon börjar vi om igen! Tagga arbetsvecka och träning igen, so freakin thrilled! Heja mig! woopwoop!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0