5 februari 2015

Oj, vilken hård vecka det varit. Nya träningstag, långa arbetsdagar och kyla avrundad med hosta och förkylning (whos to blame? ;)). Har inte hunnit med varken tvätt eller städning på veckor känns det som, det står högt på to do listan i helgen tillsammans med muslilagning och bakning, liten runda på stan (?), god mat, mys, sovmorgon och en del träning (slutar aldrig förfölja mig den punkten..). Ska försöka sälja lite saker som står och dammar i garderoben vilket också är ett projekt till helgen då dagsljus är nödvändigt!
 
Mest av allt längtar jag efter min man. Ska gosa ner mig i soffan med honom imorgon och inte röra mig på hela kvällen, i miss him, även om vi sprungit förbi varandra snabbt på jobbet! Kvalletid deluxe imrn. Så mycket man ska hinna med för jämnan och så få timmar på ett dygn! Snart kommer våren och ökar oddsen för att vara produktiv, hejaheja!! Tills vidare har vi en happy dog som rullar i snön och njuter av kylan! Fin är han fast han luktar illa <3
Bilderna är från i tisdags då vi åt på Teaterkatten! Nom,
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0