27 september 2014

Kallar denna helgen min helg! Efter en riktig tradig vecka blev gårdagen bättre. Mamma säger att det alltid är vackert väder just den dagen vi ska fira mig, och att vår fina orkidé (av någon speciell art) alltid blommar då. Som "vanligt" är det precis en sådan dag; solen skiner på en klarblå himmel, krispig luft och en blommande orkidé, nystädat hus, ren tvätt och nygräddad tårtbotten. Hur bra?
 
Igår tog vi en sväng på Väla och jag fick en MYCKET efterlängtad Brixtol jacka som bday present. HurBra?
 
Kvällen avslutades på Globetrotter med tjejerna för tapas, rödvin och småprat. Bäst att samla de där, och hur kul att karolina kom över?! :D Fortsätter, hurbra?
 
Idag kommer släkten på tårta, mums. Ikväll kommer Rasmus över på middag med mami&papi och veckan fortsätter sedan i full rulle med möten till höger och vänster, teaterbesök (finaste presenten av finaste killen), och avslutas med en trip till kbh med honom. HUR BRA?
 
Tack för solsken! Nu vill jag helst att kvällen ska komma så jag kan pussa på min man. Hejhå!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0