15 september 2014

Snartsnart är det min födelsedag! WOOH. Så eftersom efterfrågan fanns kommer en wishlist:
 
  • Se inlägg nedan där jag har gjort en kort lista!!!!
Vad jag behöver är välsittande, varma och svala kläder som är tidlösa och håller LÄNGE, bekväma och snygga skor som värmer fötterna, skydd för mina elektronikprylar, något att bära runt mina saker i då jag lever i ständig förflyttning, hjälp med finansiering av diverse vardagliga ting: busskort, gymkort osv. Hårvård, en riktigt trevlig klippning och en plattång. En ansiktsbehandling och härliga produkter. Manikyr kanske? En trevlig resa, vinprovning eller dylikt?
 
Mest av allt behöver jag nog ett arbete med inkomst. Hejhå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0