10 september 2014

När vaknade du igår? kl0530, en löprunda på det. sånt man kan göra när mannen inte sover bredvid.

 

Vad skulle du göra? Vakna, åka till skolan och sedan till jobb.

 

Vad åt du till frukost? Müsli och mjölk och några koppar kaffe (typ 3)

 

Och lunch? En minibaguette med pannbiff.

 

Och middag? Kycklingcurry med grönsaker och spicy potatisklyftor, nom.

 

Vad gjorde du igår? I skolan påbörjade vi vårt stopmotion projekt, en kärleksexplosion i pärlor! Sedan försökte jag sälja elavtal i några h, utan större framgång tyvärr. Går från dag till dag. Efter det tog jag mitt pick&pack till le bf och tröståt popcorn till Supernatural, skrev lite CV och pussades.

 

Ringde du någon igår, vem och vad sa ni? Papi. För att boka Näringslivsdagarna, fixa kalender och klaga lite över livet...

 

vilket humör var du på? Rätt dåligt tyvärr. Nedstämd över min egen framgång. Gotta step up the game!

 

Vad lyssnade du på? Sommarprat, snart tagit mig igenom hela sommaren.

 

Vad hade du på dig? En grön tröja, svart trikåkjol, boots och bombarjacka.

 

Vad gjorde dig glad? Rasmus!

 

Och ledsen? Arbetsmarknaden.. och mig själv typ.

 

Vad drack du? Vatten, kaffe och te. 

 

Köpte du något? Kaffe.. och en ansiktsmask!

 

Vad var det konstigaste som hände? Min vanliga reaktion till stress.. hatar det konstiga beteendet.

 

Vem hängde du mest med? Rasmus, haha, what else? Om inte mina workbuddies räknas?

 

Vad ångrar du nu idag? Att jag är så bråkig.

 

Hur var dagen från en skala från 1 – 10? Den började på typ -10, övergick till en trött 5a för att sedan dippa på nytt och sedan upp till en 8-9 tack var han den där.

 

Vad hade du hellre gjort? Typ allt. Rest, myst, legat kvar i sängen hela dagen?

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0