28 oktober 2014

Så läskigt hur schiszofren jag är ibland. Idag är verkligen en härlig dag. Solen skiner, himmeln är klarblå, jag må vara sjuk men min inspiration är det då rakt INTE. Här kommer en lista på saker som hade varit fantastiska att få uppleva eller som kanske har upplevts redan, behöver inte vara idag, vissa grejer kanske redan imorgon och andra helst inom min livstid. För önska kan man alltid. Hur vacker är inte världen när man öppnar ögonen?
 
körsbärsträd i blommning i japan.
 
klarblåa hav vid rivieran.
 
skånes rapsfält.
 
stigar längs vinfält i provence.
 
slott vid havskanter på irland.
 
norska insjöar.
 
polska bakgator i snöstorm.
 
mer vackra kustbilder från storbritannien.
 
och fler berg från norge.
 
jorden är en av de vackraste platser i världen när man lär sig se. så mycket som förstörts men fortfarande så mycket att ta del av. Så nu ska jag ut o promenera i mitt vackra skåneland.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0