17 november 2014

Saker jag skulle vilja göra denna veckan:
  • Bjuda över några vänner på middag och filmkväll, tex. Hunger Games-marathon innan premiären?
  • Baka bröd med bakmaskin.
  • Göra hemmagjorda bars att ha som mellanmål.
  • Träna ihärdigt och målmedvetet - stark och slank, STARK OCH SLANK.
  • Laga summer rolls med någon spicy dip.
  • Sitta på café och söka jobb - ett måste.
  • Jobba heldagar (yay fick åtminstone ons-tors!)
  • Läsa - alltså på riktigt, gärna en riktigt riktigt bra bok.
Borde ta tag i min dygnsrytm. Är extremt trött både kvällstid och morgon, men det har ju sina logiska förklaringar: jag är inte gjort för mörker och kyla, jag har inga tider att passa och är fett deprimerad över min rastlöshet. Såatteeee jag är glad ändå! Idag känns hoppfullt. Fick något pirrande i hjärtat och tänkte att nu, nu äntligen händer något, sen somnade jag om en halv h till. Tjo!
 
 
 
But mostly i will do my best to be a better person and focus on my personal growth and development. Så Hajjje!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0