14 november 2014

Snart är det jul, och trots att jag antagligen inte varit så himla snäll i år tänker jag skriva en önskelista. För om inte annat kanske man trots knaper kassa kan skramla ihop ett par mynt och köpa sin egna presenter. Kul!
 
Idéer som förenklar min vardag:
  • Ansiktsbehandling/Manikyr/Klippning och sådant jag säkert ändå lägger pengar på.
  • Busskort (nödvändigheter, ja riktigt smart julklapp enligt mig).
  • Träningskort (as i said, pengarna sinar, alla nödvändigheter är plus i frihet).
  • Hudvårdsprodukter (ex. en härlig ansiktsmask, serum eller dyl., uppskattas!!)
 

 
  • Cash.
Dyrare alternativ:
  • Spadag på valfri badort.
  • Weekend i någon trevlig stad, resor är alltid välkommet!
Ytliga ting (investeringar):
  • Skinnjackan från Zara
  • Mockaväska från Zara
  • Nya boots från K.Cobler
  • Ny snygg-kappa, exempel fr.v: ida sjöstedt, asos, lindex, rodebjer
 
Andra trevliga saker att önska sig i klädväg:
  • Adidas Gazette sneakers (helst i ljusrosa, så himla svåra att hitta..)
  • Läder loafers från H&M
  • Snygga och välsittande kostymbyxor, dessa från Mango
  • Typ gulligaste kjolen ever, från Zara
  • Härliga tröjor i kashmir och merinoull, fr.toppen Uniqlo, Zara, Other Stories
  • Träningskläder, fr. toppen: Mango, VS, Nike
 
  • Myströjor, båda ifrån Zara
  • En varm och snygg halsduk i kashmir, denna från Uniqlo
  • De perfekta svarta jeansen, dessa från Levis
 
Och det var den "lilla listan". Kul, Hejhå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0