10 november 2014

 
Ny vecka och nya planer:
 
Bestämt mig för att anmäla mig till 2 lopp nästa år. Springtime och Colorrun. Tänkte få ner min tid på 5km till 25 minuter, gärna ännu mer. Men det är ett uppnåbart mål.
 
Ska söka två arbeten (minst) om dagen denna vecka.
 
Kolla över alternativa utbildningar, ex. IHM, fixa mina ansökningar till våren och kolla upp intressanta masterprogram inför hösten.
 
Dessutom ska jag se om man kan söka stipendier för praktikplats och även studier såklart. Kanske tom. kan söka för min uppsats.
 
Börja läsa ordentligt igen. Saknar böcker. Tips anyone?
 
Utöver det börjar träningen å nyo. Inga konstigheter, nu kan jag nästan inte skylla på att jag är sjuk längre även om jag hostar fortfarande..
 
Veckans träningsschema är:

Måndag: PW/löp (4km), gym: ben, pass intensiv/intervall 17.00
Tisdag: (om jag hinner) tabata 17.30
Onsdag: PW/löp (5km), gym: rygg, puls 18.00 alt. skiv/intervall 19.00
Torsdag: PW/löp (4km), gym: armar/axlar, cirkelfys 1630 alt intensiv 18.30
Fredag: Core 9.00 alt. Tabata 12.00
Lördag: Cirkelfys 9.00 alt. lång promenad (1mil)
Söndag: vila alt. kort löp (3km)
 
Utöver det är jag överlycklig över en app som håller koll på mina tv-serier (wooh!) tidsfördriv. Var på stenströms-outlet i fredags och köpte fina skjortor till bästa killarna i världen. Brunchade med farfar i lördags. Spontanfikade hos farmor i söndags. Köpenhamn imorgon. Vinkväll med tjejerna på fredag. Två arbetsdagar förra veckan och två nästa vecka. Farfars datorkurs. Hundvakt. FCH på söndag. Och så har jag extremt svårt att slita mig från lghtittandet. Nu: PW. Hejhå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0