6 maj 2014

Vissa dagar vill jag bara skrika ÄLSKA MIG! VARFÖR KAN INGEN BARA ÄLSKA MIG!?
 
Riktigt hemsk människa är jag. Kräver så himla mycket av livet och är aldrig nöjd där jag är.. Det är nog min största tygnd, och jag har många som ni redan vet. Sjuka cravings efter gossekramar, filmmys, alldeles för långa blickar som säger alldeles för många ord, kyssar och hångel och närhet och sol och värme. En såndär pirrande känsla i magen, ljumma kvällar, tunna tyger, kalla bad, massamassa låter med saxofoner och piano och vågliknande ljud, flytande känslor, vinden i håret, viskande röster med kärleksförklaringar, djupa samtal om livet, dans och vänner som känner samma sak. Det hemska är att jag vet att jag kan få det, frågan är bara var det är när jag känner att jag behöver det. Haha. Pinsam tjej.
 
Här har ni ett par goa låtar istället för min misär:
 
Bakermat - One Day (FlicFlac remix)
Thomas Stenström - Slå mig hårt i ansiktet
John Ledgend - All of me (Tïesto remix)
Medina - Se på mig nu
Glass Animals - Pools
Ariana Grande - Problems
Tïesto - Red Lights
Hozier - From Eden
Tensnake - Good Enough to Keep
Waka Flocka Flame - Rage the night away
Adrian Bood - Cricket
Markus Krunegård - Let's go nu är jag din yo
Rebecka & Fiona - Dreams
 
Hejhå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0