28 maj 2014

Vet inte vad jag har gjort rätt, men något är på min sida. Allt är på min sida utom jag själv. Så känns det. Bara min egen inställning till mig själv som sätter käppar i hjulet. Allt bara rullar. Min uppsats är så nära inlämning klar (om än inte tillräckligt klar (ännu ett senare problem)), det strömmar in tillfällen för framtid, kontakt med nya som gamla människor i min omgivning har förgyllt min vardag lite extra de senaste veckorna. Och ändå lever jag i ett stressmoln där jag inte vet ut eller in. Allt är ju bra. Sluta oroa dig, bara lite. Ta problemet när det uppdagas. Livet är en buffé just nu, jag som älskar bufféer!!
 
Låtlista:
 
Cazzette - Sleepless
Gareth Emery, Bo Bruce - U
All Saints - Black Coffee
Klangkarusell - Netzwerk (Falls like rain)
Rebecca & Fiona - Holler (Fred Flake Remix)
Wankelmut - Wasted so much time
Paloma Faith - Only love can hurt like this
Gyptian - Wine slow (Sticky radio mix)
Bladee feat. Young Lean - Blood rain
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0