20 maj 2014

Veckan musiklista:
 
Llojd - Fel folk
Linda Pira mfl - Knäpper mina fingrar (remix)
Labyrint - Chilla lide
Röyksopp & Robyn - Do it again
Les Loups - Paradisco
Avicii - Dear Boy
Smallpools - Over and Over
Fou de toi - Pick up your phone
Lilly Wood & the Prick, Robin Schultz - Prayer in C
The Confusions - Oh God I think Im in love
Vance Joy - Play with Fire
 
Tre gamla klassiker som passar när vädret blir varmare:
 
Liquido - Narcotic
Ram di dam - Flashbacks
Mumford and sons - Below my feet
 
 
Det är typ 20 grader ute och jag har träningsvärk, det är så himla värt! Solen skiner och jag jobbar ändå rätt bra med uppsatsen. Kommer antagligen ändå bli underkänt och inte ha några pengar på hela sommaren. Kommer antagligen bli lämnad ensam och vara ledsen i flera veckor men horoskopet jag läste i morse säger ändå att det är fantastisk kombination. Och horoskopet Jas läste för mig sa ju att mitt liv börjar i juni. Jag undrar var det är för liv.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0