19 maj 2014

Tog tag i mitt liv i fredags tänkte jag när jag vaknade. Tog mig upp åt frukost promenerade och städade hela övervåningen och dammsugade även där nere. Längtar till en lugn fredagskväll och nybäddad säng. Tji fick jag!
 
Tog inte alls tag i mitt liv. Kommer inte ens ihåg vad jag gjorde i fredags. Jag klippte mig. Tog ut hunden. Pluggade inte. Inte ett ord.. Mötte upp theo istället och käkade den första pizzan denna helgen. Lördag lekte vi av oss på Lundakarnevalen i solen, hängde med mums-måns. Fast mest hängde jag med Niclas, Theo, Marie och Henke. Kom hem, svirade om, drog på fest hos Emelie, hängde med Hanna och quizzade i mig för mycket vin! Söndag var en mycket trött dag. Frulle på Kafferepet med ett gäng högljudda och bakfulla killar. Fick en dubbeldusch tack vare spöregnet och låg i en soffa och åt helgens andra pizza med hockey/fifa på projektor. Söndagen var nog min favoritdag denna helgen. Och jag fick sova i rena lakan, om än inte i min egen säng!
 
Idag tog vi sovmorgon till halv 9 och nu sitter jag som vilken annan måndag som helst på bibblan. Lite mer sliten, lite mindre deppig. I veckan går graderna över 20 strecket!!! Pappa och jag seglade i torsdags, hoppas på varmare brisar denna veckan! Och idag fyller fina Hanna år! I helgen ska vi allt fira till det lite extra! Och min uppsats går åt helvete! Tack för mig!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0