12 maj 2014

En kort veckoplanering:
 
- Ta mig ur sängen innan kl 8 varje morgon!! Hela min kropp är paj..
- Uppsatsskrivande 10-17 varje dag (i alla fall som målsättning att palla dessa tider)
- Ta tag i träningen och nya gymschemat efter onsdag (går nämligen på penicillin så avråds från träning.. blä.)
- Ta mig till en frisör (att det ska vara så himla svårt?!)
- Fixa naglarna på salong. vill ha shellack typ.
- Köpa nya ansiktsprodukter eftersom de är slut.
- F! möte i malmö på torsdag, alltså jag tycker ju sånt är kul..!
- Dansa regndans och hoppas att det tar slut på vatten i himmeln.
- Vill dricka vin i helgen utan att må dåligt dagen efter och eftersom vädret ser ut att vända på fredag kan man ju hoppas på att en eftermiddagsfylla är på sin plats! Så länge solen skiner!!
- Sluta vara sjuk/sjukt trött/ha huvudvärk/må dåligt, whatever is attacking my body: Försvinn!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0