5 mars 2014

Idag var jag hos hudläkaren. Han sa i princip (som jag hörde det) att det inte finns något att göra, det är ärvda problem, du kommer helt enkelt vara ful som satan hela ditt liv och dö ensam. Ok, jag fattar själv att det inte är sanningen. Men ungefär så känns det. Aldrig mer snygga kläder och toppar, alltid dåliga tankar framför spegeln och fula ärr överallt. Så därför ska jag i nästa vecka köpa mig nya ansiktsprodukter, smink och boka både behandling till ansikte och kropp. Suck. Man kan alltid be till Gud också. Ha. Ha. Ha.
 
Sitter med en halvfärdig ex5, ett halvfärdigt CV och ett halvfärdigt PM. Det är så jag jobbar tydligen. Halvdant. Två timmar till träning! Har inte varit på friskis på 1,5 vecka.. Skoja, lördags! Sen låg jag död i soffan hela dagen. Farfar trodde seriöst det var något fel på mig, but no, i just had a cold!
Vill så himla gärna göra bra ifrån mig i skolan! Men känner att jag inte har koll på någonting och bara blir stressad över all litteratur som formulerar sig mer kryptiskt än jag och alla äckliga referenser man måste kasta in. Jag VET BARA saker, det fastnar liksom i mitt huvud men VAR jag läst/hört/sett vet ingen... -.-
 
My God. Alltså. Tänker göra lite listor över inköp jag ska göra i Thai och London (och inför)! Det är mer spännande än oberoende variabler och dålig hy. Hejhå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0