30 mars 2014

Det har varit ännu en fantastisk solskensvecka. Flyger runt på moln, fattar inte hur jag tar mig igenom allt, bara glider. Idag har varit en otroligt sorglig dag där fotbollssupportrar tar till våld mot oskyldiga. Våld som dödar. En man har dött. Det är det sjukaste jag varit med om. Att jag blev rädd då de kastade rökbomber mot mig och folk på stan känns som petitess då man senare läste rubrikerna. Skäms över fotbollsscenen. Skäms över mänskligheten. Och där satt vi på Dunkers trappor och drack kaffe med solen i ögonen. Det är det sjukaste jag varit med om. Hur kan någon bära detta i samvetet?
 
I övrigt är allt så bra. Pappa fyllde 50år i veckan (!!), solen har gett oss vårkänslor, jag ska sätta igång med uppsatsen imorgon. På torsdag morgon åker familjen till London. Nästa tisdag packar jag väskan mot Thailand. En fin kille pussar på mig, håller min hand och lagar fina middagar till oss. Han gör mig glad.
 
Här har ni lite ny musik:
Hungry eyes - NONONO
Shine - Benjamin Francis Lefwich
Come closer - Treefight for Sunlight
Runaway - Parachute Youth
Nirvana - Sam Smith
Lightshouse - Patrick Watson
 
somnar.


Kommentarer
Karolina

Vem håller din hand? :)

2014-04-01 @ 04:26:18
URL: http://sofistikerat.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0