14 mars 2014

Solskenshistorian håller i sig! Vad härligt! Idag tog jag en trip till Lund för lite mys i solen med Thomas! Long time no see! Men det bästa med härliga människor är ju att det inte spelar någon roll att det gått nästan 2år (2år!!) sedan vi sågs senast och ändå har vi så himla trevligt! Söt-Thomas! Kärt återseende. Till nästa gång får det inte gå så lång tid!
 
I övrigt hänger jag på bibblan större delen av tiden. Kinda like it. Det känns som jag gör något vettigt där. Istället för att sitta hemma. Min uppsatsfrågeställning är bekräftad av både skola och LA stad. Jag har kirrat lite koll på litteratur och tillvägagångssätt och har endast en vecka kvar på metodkursen! OMG!!! Fatta att tre års slit är slut om 3 månader?!?! It's freakin unbelievable!!
 
Idag bokades också London! Kommer nog bli typ världens bästa månad, april! Nästsistakurs-avslut, London, Thailand, slit med uppsats, mer vårväder, valborg och allt annat som känns lättare när solen är uppe längre än till 5!
 
Mitt humör var INTE som ovanstående i morse, snarare tvärt emot. Men just nu känns allt OK. Det löser sig nog, på ett eller annat sätt! Och om det inte löser sig kan man alltid försöka nån annanstans. Två paket leveranser nästa vecka! Funderar på att slå på stort och beställa ett till.... hihihi (cashen rullar inte in som de ska, möjligtvis till sommarn om jag jobbar på det lite mer...) Det där med arbetssökande är ju ett samtalsämne för sig... Att det ska vara så fruktansvärt jävla jobbigt. Nu är det godnatt. Klockan är alldeles för mycket, men för en gångs skull är jag pigg (har alltså inte däckat innan kl10 som resterande vecka = måste träna imrn..). Imrn blir det bibblan, prommis med Hanna och tjejmiddag hos Felicia! Go start på helgen! Ursäkta babblet! Hejhå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0