6 juni 2014

Är nu utexaminerad Media och kommunikationsvetare, har tagit en fil.kand examen! My GAD! Super exciting! Helt galet att jag godkändes! Från redlös fest igår med klassen till arbetslös idag. Fantastiskt hur snabbt tiden går, och hur mycket jag överraskar mig själv!
 
Nu ska vi fira lite här hemma med god mat och vin, likt gårdagen fast då skrattade vi ikapp till hur många gånger vår lärare skiljt sig och dansade genom natten på Lounge(s)! Göteborg är redan saknat, helt galet fantastiskt bra vecka i sin helhet! Längtar efter att krypa ner bredvid den långhåriga killen och mysa. Men det får vänta till imrn. Till dess ska jag komma på banan igen efter gårdagens kalasande! Hejhå! Skål för mig! :D
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0