22 juni 2014

det var längesen ni fick musik so here you go:
 
Lorentz - Kärlekslåtar (Alltså hela albumet!! Det är nog det bästa svensk musik har sett (i år)!)
(mina favoriter är: Robyn Fenty, Där dit vinden kommer, Anata, Inga bra svar, Houston, Visa mig vägen, Allt från mig, Mimosa del 2, The.OC.S01E01.DVD-Rip.Xvid, Ingenting för ingenting, Mimosa, Acqua di Losó, ('-'*) OCH DÄR har jag nämnt hela skivan!) (skulle kunna ägna ett eget inlägg till den killen. Kär)
 
Annan trevlig musik:
 
Lana del Rey - West Coast
JJ - All white everything
Banks - Drowning
HMSV - Känslor & Känsla
HMSV - Vår Nivå
HMSV - Ett tillfälligt föralltid
Mack Beats - Chicken Teriyaki
Dante - Trillion
G-Easy - Marilyn
Last Lynx - Curtains
Milky Chance - Stolen Dance


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0