1 juni 2014

Nu åker jag till gibbi och hoppas på examen! Heya!
 
Har haft en fabulös långhelg som inkluderade gött häng, god mat, motorcykel-åk, rosé i solsken, helsingör, middag ute, fin-frukost, myskväll med film och bara bra människor. Jag är helnöjd! Nu ska jag packa väskan och hälsa på en till favorit i en vecka. Sen sitter jag och fummlar med boka-knappar på diverse resesidor. Vill väldigt gärna iväg, gärna flera gånger om!! En sak i taget tänker ni. Ja, det är helt rätt. Men har svårt att hålla i hästarna, tiden och allt roligt här i livet bara rusar iväg. Håller krampaktigt i allt som är bra just nu (<3).
 
Min sommarplan är att ta examen, börja jobba, åka till Berlin, en helg i Milano, en runda till Schweiz och gärna en långhelg i tex Florence. Det hade gjort mitt hjärta glatt! Till hösten får vi se var jag blir av. Hade kunnat tänka mig att flytta mitt pick&pack. Men as u all know, inte ensam. Hoppas livet för med sig varma vindar!
 
Helt galet att 3 års studier (snart!!!) är slut!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0