28 juli 2014

För att livet är så freaking good. Inte för att jag har det bäst eller känner mig som bäst men för att jag äntligen tror mig ha börjat förstå hur man kan njuta av de små sekunder av eufori som dagligen tillför något till livet och för att jag har så mycket att glädjas åt, trots att jag är dålig på att se det alltid. Jag är så himla lyckligt lottad som är omringad av så många ambitiösa och fantastiska människar och som jag tjatat massvis om de senaste veckorna till folk så har jag nog aldrig mått såhär bra, såhär länge, någonsin. Jag är så stolt att jag har så många bra människor ikring mig, om än inte dagligen, så någon gång om året åtminstoen, och jag är så lycklig att de är lyckliga, mesta dels av tiden. Stolt över hur dessa människor vågar berätta, kämpa och komma ut starkare på andra sidan. Ni är fantastiska och jag är fantastiskt glad. Tack till alla som förgyller min tillvaro och tack till solen som skiner dagarna i ända!
Tack för en fantastisk energiboost i Berlin, världens bästa stad! Ny vecka nu, nya tag, ny mål och som vanligt för lite tid att berätta mer.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0