24 januari 2014

Hemkommen från Göteborg, bästa staden, värsta kursen och finaste killarna!
Skulle gå i skolan, vilket jag gjorde, tro inget annat. Lyckades hinna med både det och X antal koppar kaffe samt diverse alkoholhaltiga drycker. Inte undra på att det i mitt huvud fortfarande är storm!
Är tillbaka om exakt 42h!
 
Imorgon är det back to reality à la hibbi; träna!! Som jag saknat det under veckan. Sedan blir det att avverka några stressiga h av "ledighet". Jag tänker på snabbmakaroner med smör, antar att det är en hint om sjukdom...
 
Här kommer veckans låtar:
Kid Ink och Chris Brown - Main Bitch
Chris Brown - Loyal
José Gonzalez - Step out
Little Jinder - Ful och Tråkig
Chris Malinchak - If U Got It
Trinashe - 2 On
Bipolar Sunshine - Love more worry less
Ji Nilsson - Out of Luck
 
Tills vi möts igen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0