6 februari 2014

Veckans låtlista:
 
Svenska Björnstammen - Hatar allt
Killers - Shot at the Night
Crystal Fighters - Love Natural
Timbuktu - Spring
Naiomi Pilgrim - No Gun
Major Lazer ft. Pharell - Aerosol Can
Marvin Gaye - Sexual Healing (Kygo Remix)
Duke Dumont - I Got U
Seinabo Sey - Younger (Kygo Remix)
Bombay Bicycle Club - So Long, See You Tomorrow
Tennis - 100 Lovers
 
Tre klassiker som jag aldrig, aldrig, aldrig tröttnar på, någonsin:
 
Lorentz & Sakarias - Molnen (Ni kan inte nå mig) 
kan vara den bästa låten genom tiderna, fan vad jag älskar den!!
 
Säkert! - Sanningsdan
oj, vad mycket gråtdanskänsla!
 
Håkan Hellström - Jag var bara inte gjord för dessa dar
galet bra låt bara, av världens bästa svenska artist. haha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0