28 februari 2013

Hemkommen från en kort vecka i Gibbi! Himla bra vecka med vårkänsla och gott sällskap! I måndags firade Niclas och jag in våren med årets första utomhusfika! I tisdags hann jag med en kopp te med Emil (+ flickvän/sambo Linnea som jag inte träffat på 2år typ!)! Onsdagen blev det en lunch med Oscar och Niclas följt av restaurangbesök på Levantine (asgod mat! omnom). Därefter gick vi hem till Sander, drack lite bubbel och drog oss mot Handelspuben. Sen dansade vi typ halva natten och igår mådde jag jättedåligt.
 
I morse var jag och pappa på frukostföreläsning, Staffan höll en mycket inspirerande föreläsning och PWG stod för underhållning (freestyle såklart). Nu ska jag dra mig in mot Hibbi och träffa en efterlängtad Linda som hemma för mellanlandning mellan Dubai och Schweiz.
 
På tal om mat så var hela familjen Ostrenius i Ängelholm i söndags och åt en superduper lunchbuffé på Klitterhus! Vädret var så himla awesome och vi satt typ precis vid strandkanten. Himla fint!
 
En annan kul grej är att jag måste springa runt hela jävla skåne för att få tag på kurslitteratur.. Så himla lame!!!!!!!
Hejhå.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0