17 februari 2014

Tja!
 
Tycker det är himla tråkigt att censurera min egen blogg (!?). Vad tycker ni?
 
Nästan allt jag skriver hamnar i utkast.
 
 
Det är vår i luften. Jag känner det! 
Helgen bestod av Lund med allt som är bra här i världen (dvs. kaffe, vin, mat och gott sällskap (!!) ), lunch med mop i Ekeby, ett par rundor till Friskis och fett mycket skolarbete. Tillbaka till sistnämnda!
 
Ikväll ska jag testa Aktiverum med Theo! Det är lite mer press där, snyggast vinner. Imorgon är det bio-dax. På söndag åker jag tillbaka till Gbg en vecka! Sen är det studiebidrag! 6veckor till Thailand och mindre än så till London! Woop! Solen skiner, makes me happy! Rappa på +graderna !!!! 
 
Ska ta mig igenom våren. Och sommaren som kommer. Till hösten kanske jag vet lite mer!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0