4 december 2014

Önskelilst (igen!):
  • Kappa - en snygg, tidlös och relativt varm att ha i flera år. Den ska vara en rak modell i svart med enkla detaljer och snygga knappar.
  • Löparskor från Asics - eftersom mina är sönder. Kan lika gärna önska mig ett par extra också good to have liksom.
  • Boots - klassiska jodphurs, svarta, snygga med skön sula. Hade även behövt ett par med högre klack.
  • Pennyloafers.
  • Träningskläder - behöver byta ut en del i min låda mestadels tishor, i want them tighta gärna med snygg ringning, tights såklart men även lite nya sport-bhar (Adidas har massvis snyggt just nu).
  • Sneakers - gärna Adidas.
  • Träningskort.
  • Busskort.
  • Spadag - typ ansiktsbehandling el. massage.
  • Parfym (J.Lo Life (lila flaska) eller valfri ni tycker passar mig).
  • Hudvård - ansiktsmask, serum etc.
  • Ett jobb med inkomst.
  • En lägenhet.
  • (Med lägenhet kan man ju börja önska sig sånna kul saker som stekpannor och soffbord, wishful thinking.)
 
Summasumarum önskar jag mig skor för ett helt kompani och saker som hjälper mig att leva väl i min arbetslöshet.
 
Hur himla ashärligt är det inte att julen smyger sig in i stugorna? Tända ljus och härlig musik och massa godsaker. Jag är så himla julpepp, brukar få in den där känslan innan jul så man kan släppa det helt till nyår! Men ska hålla i min entusiasm lite så kilona inte stormstiger, i still want to look good in my new years dress o sånt. Blöö! Ska julbaka i helgen var tanken så tar tag i semesterslöheten imrn. Haha. Hejhå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0