17 december 2014

Idag fyller mami år! Grattis till henne<3
 
Varit två långa veckor med (tro't eller ej) heltidsjobb! Hamnade helt oväntat på dagis. Spännande, mysigt och alldeles, alldeles kaosartat. Att ta hand om 10+ 1,5-4-åringar är då rakt inte ett arbete att underskatta! I fredags tog jag mig till lund innan "stormen" kom, en trevlig glögg/vin kväll med min absoluta favorit människa slutade inte helt oväntat med mig sovandes runt 10 snåret för att sedan bli väckt 2h senare av en klarvaken bf! Amen, Go kväll! (Y)
 
I helgen ska mami firas, julkappar inhandlas, träning genomföras och middag/bdaybash genomlidas (haha). Plus gosa ner mig bredvid mr. Sämsta med att vara kär och arbetslös är att man inte kan lösa boende. Men vad gör det om hundra år? Vi har hela livet. Poss.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0