26 augusti 2014

Eftersom jag inte har något bättre att skriva om och det är en månad kvar till min bday så kommer en trevlig liten önskelista nedan! Woo!
 
Framför allt önskar jag mig fortsatt lycka och kärlek. Jag önskar att alltid få vara omringad av insprierande, vackra och härliga människor. Att få uppleva, resa och se mycket. Önskar också att få ett jobb som passar mig där jag känner att jag är en tillgång, pengar i sparbössan och ett hem att kalla mitt eget. Och sist men inte minst lycka och välmående till mina nära.
 
Utöver detta ett antal materiella ting (såklart): 
  • Nike Airmax 90
  • Ett helt mobilskal
  • Stilrena silversmycken (dessa är från Cos)
   
  • Kashmir tröjor Zara
  
  • Brixtol bombar parka
  • Ormskinnsväska Zara
  • Polo Zara
  • Ny skinnjacka Zara

 

  • Klänning Lindex (denna är från HM, men lik)
  • Rutig skjorta Zara

 

  • Halsduk i mysig och varm ull/kashmir (+torgvantar)
  • Snygga underkläder i svart (alltid)
 
Vill inte bli 23.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0